dimecres, 29 d’octubre del 2008

AQUEST CAP DE SETMANA HE VIST...

"Avui he vist"... és una forma de començar a descriure que fa servir a vegades l'escriptor Joan Barril, explicant el que ha vist o li sembla haver vist aquell dia o fent jocs i paradoxes sobre el que ha vist o li sembla haver vist.

Doncs jo aquest cap de setmana passat he vist.....

Aquest cap de setmana he vist dos avions que feien carreres, les primeres neus de la temporada i els colors de la tardor. Aquest cap de setmana era Festa Major a Colldejou, però jo he anat a Col de Joux i no hi havia ningú. Aquest cap de setmana he vist prats en mig de boscos, valls profunds envoltats de muntanyes altes, poblets al costat de riuets. També he vist caballs negres i cavalls blancs , un gos blanc i un gos negre. Aquest cap de setmana he vist a uns veïns grans, mitjans i petits menjant 800 butifarres mitjanes al Carrer Major sense pagar ni un ral. Aquest cap de setmana he vist una obra de teatre amb dones vestides de blanc , que deien que estaven en coma, però que feien riure i pensar al teatre Kursaal . Aquest cap de setmana he begut aigua de Valencia, ginet i un xarop vermell, mentre dubtaba si jo era veridià o cranovi. Aquest cap de setmana he caminat per un camí a on vegades camino sol però aquesta vegada hi havia molta gent, massa gent i tot, que diria el senyor Marcelí. En aquell camí aquest cap de setmana he vist, gent amb la senyera, gent de passeig, gent a cavall, gent de cacera i un porc senglar-gent mort amb unes mosques-gent fent-li la vetlla. Aquest cap de setmana el meu germà m'ha dit el nom d'una cançó de leonard cohen que m'agradat molt i que parla de que tothom sap moltes coses, ho sap tot encara que a vegades no s'assebenti de res. Aquest cap de setmana he vist un joves defensant una torre que era d'uns frares. Ells no semblen que els hi agradin els frares però defensen la Torre dels Frares. Ells són okupes. l'Ajuntament no és okupa ni tampoc es frare però vol ocupar la torre que era dels frares. El propietari que havia d'ocupar la torre no l'he vist ni aquest cap de setmana ni als últims set anys. Aquest cap de setmana un senyor deia que em coneixia però jo no se qui era. Aquest senyor que deia que em coneixia sabia coses de mi però jo no sabia res d'ell. Aquest cap de setmana vaig menjar una torrada de calamars i vaig beure cafe amb llet. Aquest cap de setmana...












































1 comentari:

Anapana ha dit...

gràcies company per aquest aliment cultural, "flipant" la interpretació i la veu, llàstima que la lletra no és metàfora si no realitat.