dimecres, 8 d’octubre del 2008

CIUTAT PODRIDA ENS PORTES LA NIT I LA POR

Dos posts en un día, però si no ho poso ara m'oblidaré. Dissabte nit concert del Correllengua a Can Sant Joan, grups de gent jove tocant. No em sé cap cançó, quan de sobte uns acords em fan retrocedir molts anys enrera, fins a una cinta de cassete de color blau, ja no recordo si scotch o TDK (crec que aquestes eren més modernes), a on tenia cançons gravades dels Doors i una cançó de la banda trapera del Rio que de tant en tant em posava a cridar (no puc dir cantar) a la meva habitació:

"Ciutat podrida ens portes la nit i la por, ara que ets adormida els carrers són plens de foc, ....."

Curiòs joc el que a vegades fa la vida. Dissabte aquella cançó em va fer retrocedir molts anys fins arribar a la cinta de cassete de color blau. Fa molts anys aquella cinta de cassete de color blau es va avançar molts anys al camí que cada dia faig per anar a treballar en aquella ciutat podrida.


1 comentari:

Anapana ha dit...

Ara que he après a "baixar" cançons de l'Emule, he trobat música oblidada com ara "ponte de rodillas" d'una banda anomenada "los canarios", he reviscut sensacions i emocions oblidades com ara el sabor dels "heavys" cubates de rom negre,i la proximitat de les noies.
Tot aquest rotllo era per dir que entenc els records que vas tenir amb la cançoneta del concert. Per cert això m'ha donat una idea per un post, je, je..