dilluns, 13 d’octubre del 2008

CRISI

Em costa parlar de la crisi, tot i que el degoteig de notícies ja és constant i sembla que alguna cosa important s’està trencant. Reconec la meva incapacitat per analitzar el que ha de passar però aquestes notícies de baixades i pujades de les accions, de tractar d’estabilitzar el sistema que sembla desmoronar-se, de gent que intenta salvar els mobles, d'estires i arronses, de que a poc a poc van sortint notícies negatives, m’ha fet recordar un video d’animació que vaig veure fa temps al youtube. És per reflexionar una mica. Aviso que no és massa optimista però a veure que us sembla.

2 comentaris:

Anapana ha dit...

too much company, necessito tonar-lo a veure un parell de cops, em sembla genial.

XAVI-E ha dit...

doncs a mi m'ha semblat un video patatero, llarg i sense ritme, previsible i avorrit. penseu q els q cauen van a parar a un altre pla igual q el de q venen! i així infinitament. és com la crisi.