dimecres, 17 de setembre del 2008

AVUI M'ENLLAÇO AMB :(http://latonteriadeldia.blogspot.com)

Fa tres dies que tinc un blog (o un bloc? No se lo que tinc), i ja començo a tenir alguns símptomes del bloggeros; tinc varios posts o escrits pendents, no tinc temps i alguns ja no s’escriuran mai perquè ja no tindran sentit d’aquí a un dies; ara ja retocaria els dos escrits anteriors; de moment menys dos amics (d’un d’ells ara en parlaré) que s’han empenedit de mi, em semblà que escric per l’èter o per l’hiperespaci perquè el comptador només creix perquè cada dia obro el blog unes 15 vegades per veure que encara està allà i per veure si aconsegueixo enganyar al Google i es pensa que és un blog important i em comença a posar a les recerques de blogs; els dos escrits anteriors són llargs (i aquest va pel mateix camí) i en canvi us voldria explicar més coses…..

Però mantinguem la calma. Avui el post és per anunciar el meu primer link o enllaç en aquest blog . Cada vegada que faci un link o enllaç us faré una explicació.

El blog és “la tonteria del dia” (http://latonteriadeldia.blogspot.com) o per entendre’ns el blog del Xavi. És el blog “degà” dels blogs de la gent que conec. El Xavi m’ha comentat algunes vegades que també pateix els símptomes, que jo ara tinc, però ell continua tractant de aconseguir el seu objectiu: “Cada persona un cotxe (Henry Ford). Cada persona un PC (Bill Gates). Cada persona un blog ( Xavi Paredes)”. Ell de fet, té projectes de tenir altres blogs, o potser ja els té i no ho sabem i la Tonteria del dia es només una tapadora per entretenir-nos, mentre ell fot canya a altres blogs. Potser es el grup Godó o Planeta (perquè m’ha sortit aquest nom?) dels blogs i no ho sabem.

El seu blog te uns orígens humils com a evolució de fixar comentaris d’un grups d’amics futboleros, però ell va tenir el coratge i la decisió de crear el blog i de mantenir-lo dia a dia, sent ara un referent en el cercle d’amistats i darrerament comença a sonar fort fora d’aquest cercle més tancat i el paren pel carrer felicitant-lo pel blog. El seu blog es variat en el contingut, però no en els títols; en això no es mata, sempre es “la nosequé del dia”. Si busques pel google, les seves més de 28000 visites i la seva trajectòria fan que el senyor Google el destaqui per sobre d’altres blogs.

El Xavi és una mica “pantalletes” i per tant això de tenir un blog ja entra dintre del seu caràcter: si no esta davant d’un blog, pot estar mirant la pantalla del telèfon, la pantalla de la camera de fotos, estar al messenger, al face book, descarregar una peli, fer un excel amb no seque dinàmiques, jugar a la “guifi” en un espai “guii” (o potser és al revés), etc,…

Jo vaig treballar al blog del Xavi, però les condicions eren molt dolentes i en feia recordar les contrasenyes. No se si vaig marxar o em va fer fora o les dues coses. Jo crec que diu que esta content de que desprès de dos anys insistint jo hagi fet un blog i ha tingut el detall de deixar-me un comentari, però en els fons crec que comença a estar nerviós i tot i que ell té més de 28000 visites i jo només 40 (i com ja he dit 38 meves), ell sap que en poc temps sentirà l’alè d’aquest nou blog al clatell del seu i que d’aquí un temps potser el seu blog ja no és el referent, la bíblia dels blogs. Jo ja li he explicat que no li penso donar treva i que una de les meves seccions del blog serà la que es titularà “se lo que escribiste”. Ja se que ell potser també em criticarà el blog. De fet, no crec que trigui massa a dir-me que faig moltes faltes d’ortografia, i em sembla que amb això porta raó (a veure si el blog també em serveix per millorar aquest tema). En fi ara riurem, direm que la competència és bona, que hi ha espai per tothom, de tant en tant tindrem una mica de fair-play entre nosaltres, però potser en algun moment no em quedà mes remei que dir-li: “Xavi, no es res personal; només es tracta de negocis”.

Sigui com sigui, el seu bloc havia de ser el meu primer link (lo cortés no quita lo valiente) i a partir d’avui us trobareu a la part d’enllaços un directe al blog "la tonteria del dia".(http://latonteriadeldia.blogspot.com)

2 comentaris:

Ieia ha dit...

Tius, però quina rellapada, que passa que no hi ha més blogs al món que els vostres, no?. Doncs us faig saber que el meu blog o bloc, també té un bon registre de visites.
Segurament patiu la bipolaritat del país veí, i perdoneu, perdoneu, perdoneu.. però el meu blog té uns continguts de high level,la proba está en que els de la FOX, volen parlar amb mi !!!!
Bé, l'ajuda del Xavi va ser per a mi imprescindible per iniciar-me en aquesta forma d'expressió virtual, podriem dir que és el meu germà del ciberespai.
Coi, Toni, m'has engaxat l'enrotllar-me, però en el fons m'agrada.
Visca l'amistat i els tius "sans" com vosaltres !!!!

Anapana ha dit...

En el comentàri ha sortit ieia, però sóc jo (anapana/ Àngel).
Amb reafirmo amb l'escrit anterior.
Àngel